ar klienu karti.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SIA Arkolat mazumtirdzniecības tīkla RITO
Lojalitātes programmas  noteikumi:

  

SIA ARKOLAT veikalu tīkla RITO lojalitātes programmas noteikumi

SIA ARKOLAT  (reģ. nr. 40003199487, turpmāk tekstā ARKOLAT) veikalu tīkla RITO Lojalitātes programma paredz piesaistīt lojālus klientus, nodrošināt klientiem atlaides un priekšrocības veikalos RITO un informēt par tām, kā arī jaunumiem, akcijām un citām aktualitātēm uz norādīto e-pastu un/vai tālruņa numuru.

Dalība lojalitātes programmā

Par lojalitātes programmas dalībnieku (turpmāk – Klients) var kļūt jebkura fiziska persona, kas izrādījusi vēlēšanos kļūt par programmas dalībnieku un aizpildījusi klienta anketu jebkurā veikalā RITO vai www.rito.lv.

Kļūstot par Lojalitātes programmas dalībnieku, Klients piekrīt saņemt informāciju par veikalu tīkla RITO jaunumiem, akcijām, īpašajiem piedāvājumiem, ielūgumus uz pasākumiem un aicinājumus piedalīties aptaujās. Ja Klients atsakās saņemt jaunumus u.c. informāciju, tad dalība Lojalitātes programmā nav iespējama.

Aizpildot anketu, Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar ARKOLAT veikalu tīkla RITO Lojalitātes programmas noteikumiem un Privātuma politiku.

Aizpildot anketu, Klients norāda savu vārdu un tālruņa numuru klienta identificēšanai veikalā, kā arī e-pasta adresi un/vai tālruņa numuru, uz kuru tiks sūtīta informācija.

Lai saņemtu lojalitātes programmas atlaides un priekšrocības, Klientam pie kases veikalā RITO jānosauc savu vārdu un tālruņa numuru. Ja Klients atsakās nosaukt vārdu un tālruņa numuru, lojalitātes programmas atlaides un priekšrocības netiek piemērotas.

 

Lojalitātes programmas atlaides un priekšrocības

Dalība lojalitātes programmā sniedz:

Akcijas atlaides nesummējas ar Lojalitātes programmas atlaidi.

Lojalitātes programmas atlaides lielums var tikt mainīts lojalitātes kampaņas ietvaros, to palielinot, var tikt piedāvātas kādas īpašākas priekšrocības, klienti var tikt aicināti uz īpaši lojāliem klientiem organizētiem pasākumiem. Par to klienti tiek informēti uz norādīto tālruņa numuru vai e-pastu.

Lai saņemtu lojālā klienta atlaidi interneta veikalā www.rito.lv, uz e-pastu info@rito.lv Klientam jānosūta pieprasījumu, norādot savu vārdu un tālruņa numuru un pretī saņemot atlaides kodu.

ARKOLAT patur tiesības mainīt lojalitātes programmu, kā arī priekšrocību apmērus.

 

Lojalitātes programmas darbības teritorija un termiņš

Lojalitātes programma ir spēkā visā Latvijas teritorijā visos veikalos RITO. ARKOLAT patur tiesības pēc nepieciešamības paplašināt darbības teritoriju.

ARKOLAT veikalu tīkla RITO lojalitātes programma ir beztermiņa.

ARKOLAT patur tiesības jebkurā laikā atcelt vai izbeigt lojalitātes programmas darbību, klientu par to iepriekš nebrīdinot.

ARKOLAT patur tiesības mainīt vai papildināt lojalitātes programmas noteikumus, priekšrocības un balvas.

Precīzākā informācija par lojalitātes programmu vienmēr atrodama visos veikalos RITO, vaicājot pārdevējam, un interneta veikalā www.rito.lv.

 

Lojalitātes programmas datu maiņa

Ja Klients ir  sniedzis neprecīzus datus vai vēlas mainīt sniegtos datus, tad jebkurā brīdī ir iespējams sniegt precizēto informāciju:

  1. jebkurā veikalā RITO, aizpildot anketu. Pirms anketas aizpildīšanas veikala pārdevējs Klientu identificēs pēc norādītā tālruņa numura, piezvanot vai nosūtot uz to SMS. Gadījumā, ja mainījies ir tālruņa numurs, Klientam jānosauc iepriekš uzrādītais numurs no galvas, lai varētu identificēt;
  2. aizpildot rito.lv Lojalitātes programmas sadaļā anketu par datu labošanu;
  3. nosūtot no anketā norādītā e-pasta atjaunojamo informāciju uz dati@arkolat.lv.

Datu maiņu nodrošinām piecu darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas.

 

Izstāšanās no Lojalitātes programmas

Klients jebkurā laikā var izstāties no ARKOLAT veikalu tīkla RITO lojalitātes programmas. Izstājoties no Lojalitātes programmas. Klienta dati tiks dzēsti un klients vairs nesaņems jaunumus no veikalu tīkla RITO.

Ja Klients vēlas, lai sniegtie dati tiktu dzēsti, jāizvēlas vienu no variantiem:

  1. doties uz jebkuru veikalu RITO un aizpildīt iesniegumu par datu dzēšanu. Pirms iesnieguma aizpildīšanas veikala pārdevējs Klientu identificēs pēc norādītā tālruņa numura, piezvanot vai nosūtot uz to SMS;
  2. aizpildīt rito.lv Lojalitātes programmas sadaļā anketu par datu dzēšanu;
  3. atteikties no e-pastu saņemšanas – ja Klients nebūs norādījis tālruņa numuru informācijas saņemšanai, tad tiks automātiski dzēsts no lojalitātes programmas;
  4. sūtīt datu dzēšanas pieprasījumu no anketā norādītā e-pasta uz dati@arkolat.lv. ARKOLAT sazināsies ar Klientu, lai pārliecinātos par vēlmi dzēst datus, un apstiprinājuma gadījumā tie tiks dzēsti.

Dati tiks dzēsti 30 kalendāro dienu laikā no iesnieguma saņemšanas brīža.

Iesnieguma saņemšanas gadījumā turpmāka Klienta datu apstrāde netiks veikta, izņemot gadījumus, kad likums neļauj dzēst Klienta datus.

 

Citi noteikumi

Veikalu tīkla RITO Lojalitātes programmas noteikumi var mainīties. Visas izmaiņas tiks publicētas www.rito.lv, kā arī pieejamas visos veikalos RITO. Ja izmaiņas būs būtiskas, tad programmas dalībniekiem uz norādītajiem e-pastiem tiks nosūtīts īpašs paziņojums.

{{ product.product_name }}

{{ key }} {{ variable }}
{{ value }}

Pieejamība

{{ store.address }}

Papildus trauku mazgāšana - {{ product.wash_price | priceFilter }} EUR

{{ price }} EUR ({{ product.discount_amount }} {{ product.discount_type == 'percent' ? '%' : 'EUR' }} atlaide)

{{ priceDiscount }} EUR

Nomas cena