Biežāk uzdotie jautājumi


Kur atrodas RITO veikali un kāds ir veikalu darba laiks?

Lai atrastu jums tuvāko veikalu, aplūkojiet sadaļu Veikali, kur būs norādīti arī veikalu darba laiki.

 

Kā var atgriezt RITO e-veikalā iegādāto preci? 

Iegādājoties preci RITO e-veikalā www.rito.lv, pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma (preču pirkuma e-veikalā) 30 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Preču atgriešanas gadījumā nauda par preču piegādi netiek atgriezta. 
Lai izmantotu atteikuma tiesības, aizpildiet atteikuma veidlapu https://rito.lv/storage/atteikumaveidlapa.doc, pienācīgi norādot visus nepieciešamos datus, un nosūtiet uz šādu adresi: Rīgā, Mūkusalas ielā 72b, LV – 1004. Lai uzzinātu sīkāku informāciju par e-veikalā iegādātās preces atgriešanu skatiet šeit.

 

Cik ilga ir preces garantija?

Spēkā esošie normatīvie akti nenosaka, cik ilgam jābūt preces garantijas termiņam. Parasti tiek uzskatīts, ka tam ir jābūt vismaz 2 (divi) gadi. Taču ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu vai vispār nenoteikt to.
Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, ja pircējs ir fiziskā persona Patērētāju tiesību likuma izpratnē, pircējs vienlaicīgi ar preces vai pakalpojuma iegādāšanos iegūst tiesības 2 (divu) gadu laikā no pirkuma izdarīšanas brīža pieteikt pārdevējam pretenzijas par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem.

 

Vai RITO veic preču piegādi un kādas ir izmaksas?

E-veikalā veiktajiem pirkumiem tiek piedāvāta piegāde ar kurjeru vai nosūtīšana uz kādu no Omniva, DPD Pick-up vai Venipak Pickup tīkla pakomātiem. Preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no kopējā pasūtījuma svara, ja piegāde tiek veikta ar kurjeru. Par piegādi un izmaksām vairāk iespējams izlasīt sadaļā Piegādes izmaksas. 

 

Kāda ir minimālā RITO  e-veikala pasūtījuma summa?

Nav minimālās pasūtījuma summas. Taču, ja vēlaties, lai jūsu preces tiek piegādātas bezmaksas, tad šajā gadījumā minimālā pasūtījuma summa izmantojot Omniva, DPD Pick-up vai Venipak Pickup tīkla pakomātus ir 50 EUR. Piegādei ar kurjeru 4,99 EUR, pasūtījumiem virs 50 EUR piegāde bezmaksas. Sīkāku informāciju par piegādi ar kurjeru varat apskatīt šeit

 

Kā es varu apmaksāt pasūtījumu, kuru veicu e-veikalā ?

Apmaksāt savu pasūtījumu jūs uzreiz varat ar Swedbank, SEB, Luminor un Citadele bankas karti. Gadījumā, ja jums ir citas bankas norēķinu karte, jums ir jāizvēlas apmaksas veids “Maksāt tagad ar kredītkarti”, kā arī varat izvēlēties iespēju "Saņemt rēķinu e-pastā" un apmaksāt to ar bankas pārskaitījumu.

 

Vai ir iespējams apmaksāt RITO e-veikala pasūtījumu tā saņemšanas brīdī?

Diemžēl šāda iespēja nav pieejama.

 

Vai juridiska persona var iepirkties RITO e-veikalā?

Jā, šāda iespēja ir pieejama. Noformējot pasūtījumu jums tiks piedāvāts to noformēt kā juridiskai vai fiziskai personai.

 

Kur es varu iegādāties RITO dāvanu kartes? Cik ilgi tās ir derīgas?

Dāvanu kartes 10 / 15 / 25 EUR vērtībā var iegādāties jebkurā no RITO fiziskajiem veikaliem Rīgā, Ventspilī un Liepājā. Vairāk informācijas par fizisko veikalu atrašanās vietām meklējiet sadaļā Veikali. Dāvanu kartes derīguma termiņš ir 6 mēneši. Vairāk informācijas par dāvanu kartēm varat apskatīt šeit.

 

Vai interneta veikalā ir iespējams norēķināties par pasūtījumu ar dāvanu kārti?

Diemžēl šobrīd ar dāvanu karti par pirkumiem var norēķināties tikai RITO fiziskajos veikalos Rīgā, Ventspilī un Liepājā. E-veikalā dāvanu kartes tehnisku iemeslu dēļ šobrīd nav iespējams izmantot. 

 

Kā var kļūt par RITO lojalitātes programmas dalībnieku?

Par Lojalitātes programmas dalībnieku var kļūt jebkura fiziska persona, kas izrādījusi vēlēšanos un aizpildījusi klienta anketu jebkurā veikalā RITO vai www.rito.lv. Sīkāku informāciju iespējams atrast ŠEIT.

 

Kādi ir RITO lojalitātes programmas ieguvumi?

Lojalitātes programmai ir vairākas atlaides un priekšrocības, piemēram 6% atlaide pirkumiem visos veikalos RITO, kā arī RITO internetveikalā rito.lv, 15% atlaide lojalitātes programmas dalībnieka dzimšanas dienā, kā arī 5 dienas pirms un 5 dienas pēc tās, bet tas nav arī viss. Sīkaku informāciju par citām atlaidēm un priekšrocībām Jūs atradīsiet ŠEIT.

 

Vai RITO veikalos ir pieejami līzinga pakalpojumi? 

Diemžēl šāda iespēja nav pieejama.

 

Vai ir iespējams veikt specpasūtījumus?

Ir iespējams veikt specpasūtījumu, taču lai iegūtu sīkāku informāciju par minimālo pasūtījuma summu, piegādes laikiem un iespējām, lūdzam rakstīt uz info@rito.lv

 

Vai RITO piedāvā trauku nomu?

Nē, diemžēl šāda iespēja nav pieejama.

 

Vai RITO veikalos ir pieejama dāvanu saiņošana?

Jā, par papildus maksu jums ir iespēja iesaiņot dāvanu jebkurā RITO fiziskajā veikalā Rīgā, Ventspilī kā arī Liepājā.

 

Kurā gadā dibināts pirmais RITO veikals?

Ja neatrodat atbildi uz sev interesējošo jautājumu, lūdzu sazinieties ar RITO Jums ērtākajā veidā.

{{ product.product_name }}

{{ key }} {{ variable }}
{{ value }}

Pieejamība

{{ store.address }}

Papildus trauku mazgāšana - {{ product.wash_price | priceFilter }} EUR

{{ price }} EUR ({{ product.discount_amount }} {{ product.discount_type == 'percent' ? '%' : 'EUR' }} atlaide)

{{ priceDiscount }} EUR

Nomas cena